Mer dykking fremover.

Les her, og se hvem dykkeselskapet jeg er hos skriver om i sitt siste innlegg. Skal gi deg et hint da, det begynner på M, og slutter på EG. 




I dag har jeg brukt "fridagen" min på å fullføre siste del av de fysiske testene. Dette er fem øvelser som må være bestått før en har lov til å jobbe direkte med kunder under opplæringen. Henholdsvis 400- og 800 meters svømming, 100 meters tauing, Trå-vann i 15 min og sist men ikke minst stresstest. Den siste består i at jeg og makkeren skal bytte maske, finner og BCD med hverandre, SAMTIDIG som vi deler på en regulator. Det var virkelig stressende og drive med en hel masse ting under vann og samtidig bare ha tilgang på luft av og til. Men vi klarte det! Så nå er neste uke satt av til å dykke med kunder og lære å bli en god divemaster. 

PS: Håper dere hjemme i Norge får en aldeles strålende påske med ski, sol og alt som hører med!

(c) Bobleliv Reiseliv. 

Kommentarer

  1. Looking good!! Hehe. Og herregud, den stresstesten høres jo helt vanvittig ut. Jeg hadde helt klart frika ut... Godt jobba!!! Linn

    SvarSlett
  2. He,he! Jeg hadde rimelig høy puls før vi satte i gang. Og ganske digg å være ferdig med, egentlig!
    Takk, takk!

    Hils koalaer og edderkopper fra meg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: