MÅR EN ER BESATT AV Å REISE, MEN IKKE HAR NOEN UMIDDELBARE REISEPLANER...



…. er det fint å kunne lese andre sine reiseblogger! 


Randombloggen: Jeg liker hennes personelige reiseskildringer og de flotte bildene. Men det aller beste med denne bloggen, er at hun er flink til å oppdatere OFTE. (her har jeg selv har mye og lære;). Hun er omtrent konstant på reise i inn- eller utland, bra jobba!

* Supermarie: Hun skriver ikke bare om reiser, men også om militærliv, hverdagslykke og døde trær (!). Når hun i tillegg er supersjarmerende, tar særegne bilder, og skriver som en poet, så er det en fryd å kikke innom.

* This Battered Suitcase: Brenna har reist MYE, og hun skriver veldig godt. Jeg liker personligheten hun viser gjennom bloggen sin, og kunne tenkt meg å ta en fest med henne på et hostell et eller annet sted i verden!!

* Hamacareise: Ingeborg har norges best designete reiseblogg, spør du meg. Den er så oversiktelig og fin, så det er alltid stas når jeg kan inn å lese nye innlegg. I tillegg tar hun fantastiske bilder!

* Sarah Somewhere: Sarah og kjæresten er ute på reise på ubestemt tid, mens hun deler absolutt ALT, av både oppturer og nedturer.

* Cubicle Throwdown: Når Rikka innså at hun hatet jobben sin, og det rutinemessige livet hun levde, så sa hun opp for å reise til Roatan og lære seg å dykke. 20 måneder senere er hun daglig leder for et dykkesenter og lever livets glade dager. Inspirerende!

* Din Drømmereise: Bloggen ble kåret til beste reiseblogg av Supersaver i 2013. Og det er absolutt fortjent. De har et flott og oversiktelig design og skriver bra. Jeg skulle ønsker dere kunne oppdatere oftere!!!

Alex in Wanderland: Denne dama er proff, og har gjort reisebloggingen sin til et levebrød. Samtidig skriver hun på en pærsonlig og ærlig måte, og uten at bloggen drukner i reklame. Respekt!

* Reiselykke: Jeg oppdaget denne bloggen for kort tid siden, men den har gått rett inn blant mine favoritter. Og for et supert beskrivende navn, REISELYKKE! Mette spurte meg for en tid tilbake om hun kunne publisere et gjesteinnlegg fra meg. Såklart sa jeg ja, og dette kan du lese her.

Udawalawe nasjonalpark, Sri Lanka.


Dette er de reisebloggene jeg leser oftest akkurat nå. 
Har du noen andre favoritter du synes jeg burde sjekke ut?

2014 © Bobeliv Reiseblogg 

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: