I morgen reiser jeg!

I morgen reiser jeg!
Tenk, at en så liten setning kan innholde så mye kiling i magen.

De kjente sommerfuglene har endelig våknet.
Det begynner da faktisk å bli på tide.
For i morgen reiser jeg!

Jeg gleder meg til sol, varme, curry og dykking.
Jeg gruer meg til å reise fra. 


Reise fra de søteste søstrene, familie og venner.
Fra Oslo, Norge, hverdager og trygghet.

Jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får.

Folk sier jeg er tøff som som følger drømmen min.
Akkurat nå er jeg usikker og redd.

Er det virkelig dette jeg vil?
Reisefeber får en ny dimensjon.

I morgen reiser jeg!


Vi snakkes!

Kommentarer

  1. Kjenner jeg gleder meg på dine vegne! ;D Sommerfugler i magen er naturlig i en slik stor hverdagsomstilling. Det blir SPENNENDE. God tur og lykke til med tilværelsen der nede :D Blir gøy å lese/se bilder.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: