Sommerplaner.


Ute er det regntungt, jeg er innendørs og plaget av vårallergi. Jeg vil ha sol og sommer, og helst nå med en gang! Derfor har jeg ihvertfall begynt å legge planer for sommerferien, slik at jeg har noe bra å se frem til. 

I år er planen å utforske Balkan-området sammen med ei venninne.Vi flyr ned til Dubrovnik i begynnelsen av juli. Her står en leiebil klar og kan frakte oss rundt i Montenegro, Bosnia Hercegovina og Kroatia. Bilen skal leveres i byen Pula (haha!), hvor vi skal slappe av med litt festivalliv. Til slutt må jeg på en eller annen måte komme meg opp til Ljublana i Slovenia, der jeg har en returbillett hjem i slutten av juli. 

Nå er flybilletter og leiebil i boks, så da er det bare å finne ut hvilke steder som vi bør få med oss i området. Tips mottas med takk!



(c) Bobleliv Reiseblogg.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: