Dykk nummer 100!!



Det har blitt en del dykk på meg de siste to ukene, først i Unawatuna og nå i Hikkaduwa. Blant annet er det flere fine vrak her som er vel verdt et besøk. Bildene under er fra "The Conch" som ligger på ca 20 meter noen kilometer utenfor kysten av Hikka. Jeg dykket her tre ganger under varierende forhold, og digget det!


Har ellers gjennomført mitt dypeste dykk hittil på 35,5 meter. Og selvfølgelig også sett massevis av flotte fisk, planter og koraller. Hvis det er flere enn meg som liker de små, søte "nudiebranchene", er det bare å ta turen til Sri Lanka. Her kommer ihvertfall et lite utvalg av hva jeg har sett:

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: