Filippinene under vann


Som sagt var dykking et av hovedmålene med turen til Filippinene. På Malapascua tok jeg et skritt videre i PADI-systemet, og jeg er nå offisielt Advanced Open Water Diver!

Jeg betalte cirka 1500 NOK for dette og fikk da 7 dykk inkudert. Oppdriftskontroll, fiskeidentifisering, dypdykk, nattdykk og navigasjon stod på menyen. 











Og jeg lovte en avaluering av kameraet jeg kjøpte før turen:

Tomlen opp! Jeg er superfornøyd.

Til å "bare" være et kompaktkamera tar det bra bilder både over og under vann. Så kameraet og undervannshuset blir nok en trofast reisepartner fremover...


(c) Bobleliv reiseblogg.
Jeg besøkte Malapascua i Desember 2010.

Kommentarer

  1. Wow!

    Kjempefine bilder. Ser ut som fantastisk dykking.
    *Litt misunnelig*

    Skal til Sipadan utpå våren en gang, og på en liveaboard i Thailand. Men neste gang dykkeferien går til Asia skal jeg helt klart vurdere dette.

    SvarSlett
  2. Takk! Hyggelig med kommentar..

    Sipadan... Måtte gjøre litt research ; ) Ser utrolig herlig ut, du får nok sett mye fint der. Dykking i Thailand, Indonesia og Australia står høyt på listen min for fremtiden.

    SvarSlett
  3. Hvilket kamera/undervannshus er det du bruker? Jeg kunne også tenkt meg noe å fotografere undervannslivet med :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: