Interrail

Sommeren 1999 la fire unge jenter utpå tur alene for første gang. Interrail billetten var kjøpt, og målet var å få sett mest mulig av Europa på en måned. Det ble mange timer på tog, og veldig spennende og morsomme øyeblikk underveis. Min første reise med sekk på ryggen fraktet meg hit:

Oslo - Hirtsals - Hamburg - Amsterdam - Paris - Napoli - Roma - Corfu - 
Athen- Sofia - Budapest - Praha - Hamburg - Hirtsahals - Oslo.

Dette var jo tiden før vi visste hva digitale bilder var (herregud, jeg føler meg gammel nå), men jeg har i ettertid fått scannet inn noen få bilder fra turen:


Paris:

Amsterdam:


Budapest:




Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: