Reiser i barndommen

Takket være Mamma og Pappa fikk jeg vært med på en del turer før jeg selv kunne kunne bestemme. De fleste sommerferier ble tilbragt på hytta og på campingturer rundt omkring i Sverige. Men vi var også på flere sydenturer og turer til Danmark.

Mallorca 1989
(jeg til høyre, storesøster til venstre)
Her var selvfølgelig på grisefest.  Og for et fantastisk konsept! Har du aldri vært på grisefest, så kan du bare se på selskapsreisen, så skjønner du akkuratt hvor harry det er.. Ellers var dette tiden da jeg var strålende fornøyd bare jeg fikk bade så mye jeg ville i svømmebassenget og spise is...

..eller danse med hatten min som kavaler på en spansk restaurant.


Lanzarote 1991


Danmarkstur 1992
Her var vi i Legoland og i dyrepark, men det jeg husker best er faktisk hvor fantastisk morsomt det var å få dragen til å fly i det vindfulle Danmark. Her er Pappa også med og leker:


Kypros 1997
Jeg og lillesøster spiser lunch med to gorillabamser (!)

Og jeg får prøvd dykkeutstyr for første gang i bassenget ved hotellet:


(c) Bobleliv Reiseblogg.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: