13. mai 2013

Sommerplaner.


Ute er det regntungt, jeg er innendørs og plaget av vårallergi. Jeg vil ha sol og sommer, og helst nå med en gang! Derfor har jeg ihvertfall begynt å legge planer for sommerferien, slik at jeg har noe bra å se frem til. 

I år er planen å utforske Balkan-området sammen med ei venninne.Vi flyr ned til Dubrovnik i begynnelsen av juli. Her står en leiebil klar og kan frakte oss rundt i Montenegro, Bosnia Hercegovina og Kroatia. Bilen skal leveres i byen Pula (haha!), hvor vi skal slappe av med litt festivalliv. Til slutt må jeg på en eller annen måte komme meg opp til Ljublana i Slovenia, der jeg har en returbillett hjem i slutten av juli. 

Nå er flybilletter og leiebil i boks, så da er det bare å finne ut hvilke steder som vi bør få med oss i området. Tips mottas med takk!



(c) Bobleliv Reiseblogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar