Store forandringer på tomta vår



Vi er godt i gang, og byggeprosjektet blir større og større dag for dag. I kjent stil. 
Dette bildet er fra første arbeidsdag, 4. april. Jeg skal få tatt litt flere bilder om ikke lenge. 

I mellomtiden nyter vi dagene som "hotellgjester" på At Ease Beach Hotel. Kan fort bli litt for godt vant til både hotellfrokost og tilgang på svømmebasseng, kjenner jeg. Det er jo luksus! Men, faktisk har jeg begynt å glede meg til å kunne lage egen mat på eget kjøkken. Og så er det noe med den følelsen av å alltid være på jobb.... 

Vi har hatt en fantastisk bra måned i April. Dette er måneden hvor Hikkaduwa vanligvis er ganske rolig, og høysesongen definitivt er over. Men vi har hatt mange dager med fullbooket hotell og jevnt over veldig bra belegg hele måneden. Fantastisk gøy det!

I mai skal vi holde hotellet stengt. Dette fordi det er noe vedlikeholdsarbeid som MÅ gjøres.Vi skal blant annet få på plass generator og nedtrekkbar skjerming for regn. En merker også at vi ligger værutsatt til, da de aller fleste flater trenger et malingstrøk (etter bare 6 måneder). 

Jeg benytter mai måned til å reise til Norge, også er vi tilbake med åpent hotell i juni. 

Mange har allerede bestilt sommerferien til Sri Lanka. Skulle du lure, så har vi fortsatt noe ledige rom i både juni, juli og august. Ta gjerne kontakt med meg på info@norlankatravels.com, så kan jeg komme med mye informasjon om hvordan det er best å bruke sommeren på Sri Lanka. 

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: