Sommeren i Norge.


Sommeren 2016 er definitivt på hell, og tiden i Norge har gått utrolig fort. Og det er ikke så rart! Det er familie og venner som skal besøkes på flere kanter av landet, viktige bånd som skal bevares. Eller knyttes for første gang når det gjelder yngstemann i flokken. Sanja som nå er et og et halvt, og i full gang med sin språkutvikling har lært seg viktige ord som "hjelpe", "ku" og "biss" (Bestemor). Av norsk mat, falt laks, poteter og bær i smak, mens brødskiver synes hun dere godt kan beholde selv!


Jeg kjenner på litt tristhet over at hun ikke får være en større del av landet jeg er født i, og menneskene vi er glad i. Samtidig velger jeg å fokusere på at hun egentlig får det beste i fra to verdener. Og nordmenn har også muligheten til å komme på besøk til oss, til og med kombinert med deilig strandliv! Den muligheten går som kjent nødvendigvis ikke begge veier. 



Det kommer noen innlegg til om det vi har opplevd i Norge disse seks ukene, samtidig som jeg har flybilletten i lomma og gleder meg veldig til å komme hjem til Hikkaduwa. Til Mannen, familien, stranda og alle spennende prosjekter vi har gående der.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: