Julekalender.

Det er allerede blitt 13. desember og tiden fram mot jul går som vanlig litt for fort. Før juleaften skal jeg leie ut leiligheten min, pakke ned alt jeg eier i en bod, pakke reisesekken klar, vaske ut av leiligheten, kjøpe julegaver, jobbe litt også reise hjem til familien og feire jul. Da blir det ikke mye tid til adventskos! Det nærmeste jeg kommer er julekalendere på nettet der jeg kan vinne fine reiserelaterte premier hver eneste dag fram mot jul. Og kan jeg, så kan du!

Nomaden sin julekalender

Restplass sin julekalender

Reiselyst sin julekalender 






Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: