The Gibbon Experience

Helt nordvest i Laos, dro vi til Bokeo naturreservat. Her fikk jeg prøvd meg som tarzan, ved å suse fra tre til tre gjennom jungelen hundre meter over bakken. Hvis du noen gang kommer til Laos, må du ikke gå glipp av dette!
Besøk hjemmesiden her.

Turen startet med en ganske heftig kjøretur gjennom jungelen på gjørmete småveier.
Så var det tid for hiking.
Jeg tror vi brukte omtrent 6 timer på å gå den første dagen.
Turen var fin, bortsett fra disse blodtørste iglene.
En ubeskrivelig følelse og kjøre Zipline fra tre til tre.
Jungel på alle kanter.
Slike hytter sov vi i. Guiden vår kom "Zippende" med mat og drikke til oss.
Ikke et dårlig sted og slappe av. Nydelig utsikt!
Og dette er vel den mest idylliske dusjen jeg har tatt!
Her satt vi i timevis og kikket etter Gibbon-aper.
Desverre fikk jeg ikke sett noen, men vi hørte de sang om kvelden og om morgenen.
Og der, var det ikke noe som rørte seg i det treet?
(c) Bobleliv Reiseblogg.
Jeg besøkte Laos i Oktober 2011.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: