VINTERSESONGEN I GANG!

Sesongen er i full gang, turistene har ankommet, og lille Hikkaduwa har igjen våknet opp fra dvalen. Som hvert eneste år før, lar jeg forundre over at hotell- og restauranteierne er så trege med å åpne for sesongen. Men i år som før, jobbes det fortsatt med de siste malingstrøkene, snekring av solstoler og bytting av palmetak. I år har monsunregnet også vært litt treigt, det kommer fortsatt en del kraftige regnskurer på kveldene og nettene. Men turistene ser ut til å bli flere og tidligere ute en noen gang, så det lover godt for oss som driver i bransjen.

Og når dagene på stranda stort sett er som på bildet ved siden av her, sol og rundt 28 grader, så tror jeg ikke turistene klager nevneverdig.

Hvis du forresten synes jeg er en dårlig blogger, og kunne tenkt deg litt flere oppdateringer fra oss på Sri Lanka, så anbefaler jeg deg å følge Norlankatravels på instagram. Her oppdaterer jeg litt oftere med fristende bilder fra mitt paradis :)


Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: