HOME IS WHERE YOUR HEART IS

Og så ble det ble jammen en ferietur til Norge! Eller ferie, og ferie, jeg har jo fulgt opp dagene med å ta vakter på gamlejobben i tilegg til å jobbe for fullt med Norlanka. Men jeg har jo i tillegg fått besøkt familie og venner og nytt av det fantastiske sommerværet vi har vært velsignet med. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen, Norge er jo også et fantastisk flott land (.... på sommeren - hihi)!

PARKLIV.
Er det bare jeg som ALDRI tar bilder i Norge? Dette var det beste jeg fant for illustrasjon av sommeren.


Mannen har vært på Sri Lanka og sørget for at nordmennene som har vært på reise gjennom oss i sommer, har fått fantastisk service og opplevelser for livet. Av tilbakemelding jeg får fra de som har vært på tur, ser det ut til at vi gjør det riktige ved å lage spesieltilpassede opplevelser for den enkelte! Folk er så fornøyd, og det er fantastisk moro!

Og jeg som er kontorrotte og tar i mot mail og lager turopplegg, ser at interessen bare blir større og større. Nordmenn har virkelig fått øynene opp for Sri Lanka, og det ser ut til at vinteren blir travel. 
Og ingenting er såklart bedre enn det!

Mens jeg skreddersyr opplevelser som jeg mener passer, drømmer jeg meg såklart tilbake selv. Om ikke lenge er jeg på et fly tilbake til til varmen, smilene, teen, rice-and-currien OG mannen min!

Og så lenge nyter jeg Norge. Går det an å ha hjertet sitt to steder?


(c) Bobleliv Reiseblogg.

Kommentarer

  1. Dette var veldig gøy å lese! Fantastisk at du får kunder og at innsatsen gir resultater. Vi får heller tåle at det blir mindre blogging av det.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig kommentar!
    Og tusen takk for forståelsen :) Men skal prøve å få ti litt mer blogging fremover allikevel da!

    SvarSlett
  3. Det går selvfølgelig an å ha hjertet to steder ;) Sikkert gøy å besøke Norge nå som du bor på Sri Lanka! Vil tro det er store forskjeller mellom landene på mange måter.

    Sri Lanka frister ekstremt mye for tiden, så jeg skjønner godt alle som reiser dit for tiden. Supert at vinteren blir travel og at selskapet går bra :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kanskje halvdelen på hver sted? Landene er vidt forskjellige i så mye, økonomi, politikk, religjon, klima, historie osv, men det mest fasinerende er kanskje hvor like vi mennesker er...

      Ta deg en tur, du vil ikke angre! Og si for all del fra, før du tar turen :)

      Slett
  4. Godt jobba! Imponerende at Norlanka gjør det så bra! Gleder meg til flere Sri Lanka-innlegg på bloggen her ;) Sri Lanka er absolutt på vil-reise-til-lista mi og...!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Er det lov å si at jeg er litt stolt selv? Blir nok både noen Norge- og Sri Lanka innlegg.
      Og som jeg sa til Rentate: Ta deg en tur, du vil ikke angre. Men si for all del fra før du tar turen :)

      Slett
  5. veldig mulig å ha hjertet sitt to steder. og så heldige vi er som har muligheten til å ha to hjem <3 håper alt er bra med deg :)

    SvarSlett
  6. Hei Sissel! JA, vi er jo heldige, det er en bra måte å se det på :) Jeg har det veldig, veldig bra, er snart tilbake på Sri Lanka for en liten stund nå. Tusen takk for råd jeg fikk av deg, ser ut til at alt skal ordne seg!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: