You only have one life, dive it well !

screenshot fra bloggen: www.diveandtraveltheworld.com


Sjekk ut denne dama her! Karin Sinniger (48), har dykket siden 1992 og nettopp tatt verdensrekord ved å ha dykket i 115 forskjellige land. Wow, jeg er imponert! Og ærlig talt bittelitt misunnelig. Spesielt det siste registrerte dykket som var sammen med en elefant (!)  på Andaman i India. Les mer om denne historien her på bloggen hennes. Og hennes egen oppfordring: You only have one life, dive it well! 

Selv kan jeg nesten ikke vente med å komme meg under vann og blåse bobler igjen. Det er alt for lenge siden sist nå. Det er mulig jeg får sjansen i Kroatia i sommer, men har ikke planlagt noe enda. Men til vinteren, DA skal det dykkes da. Mer om de litt vage planene senere.

Som så mange andre, har jeg startet mitt eget Day Zero-prosjekt. Her har jeg tatt utfrodringen, "101 Things in 1001 Days". Det var vanskligere enn jeg trodde å velge meg 101 ting jeg vil oppnå, men det blir spennende å se hva jeg har fått gjennomført i løpet av nesten tre år. 

Her er noen av mine mål:

* Become a dive instructor
* Spend a day without technology
* Visit Komodo National Park - Indonesia
* Visit every country in Europe
* Attend a music festival in another country
* See Gaudi´s architecture in Barcelona
* Dive in 10 different countries
* Plant a tree
* Ride in a hot air balloon
* Live in another country for six months

Brukernavnet mitt på Day Zero er; Bobleliv, kanskje vi sees der : ) Et annet av målene mine er å inspirere noen andre til å lage en Day-Zero liste. Så, vær snill å si ifra dersom dette blir oppfylt!


(c) Bobleliv Reiseblogg.

Kommentarer

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: