Bobleliv i Kamille ( eller det harde kjendislivet )


I hvert nummer av Kamille, presenterer redaksjonen en blogger. Denne gangen fikk jeg æren av å pryde en helside i bladet! Tusen takk til Kamille for å sette fokus på reiseblogging!

Så nå har jeg blitt kjendis, da. Hver gang jeg går ut fra leiligheten min, har jeg på meg store solbriller og  et sjal over hodet. Og det ser ut til å fungere, for ingen papparazzier eller autografjegere har plaget meg enda ihvertfall. Men det er vel bare et tidssprøsmål..  Ja, huff, livet som kjendis er hardt!

Her er linkene til de andre reisebloggene jeg anbefalte, som også fortjener en plass i rampelyset:


Kommentarer

  1. Så kult, det ser jo kjempebra ut! :D Vel fortjent at du og bloggen din ble valgt ut! Skal ta å skaffe meg bladet for å lese nærmere. Bra at Kamille setter fokus på reiseblogging, som du skriver. Og tuuusen takk for å bli valgt ut som en av anbefalingene dine, det setter jeg STOR pris på!

    Og vær forsiktig med de papparazziene ja! ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Og vel fortjent, tilbake til deg!

    He,he! Skal være ytterst forsiktig ;)

    SvarSlett
  3. Så utrolig artig, Merete! Vet du hvor mange lesere du har nå om dagen? Klem Linn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: