Når turister blir severdigheter.


I New Dehli besøkte vi blant annet det røde fortet, bygget som keiserslott for Shah Jahan i 1628 til 1658. Det kan ikke måle seg med andre bygninger i India, men som skrevet tidligere er det ikke så mye annet å bedrive tiden med i byen. Det mest spesielle som skjedde der, var at svært mange av de besøkende inderne var mye mer interessert i OSS enn i  fortet. De fleste nøyde seg med å lite diskret filme og ta bilder av oss med mobilkamera, mens en del også spurte om å få ta bilde sammen med oss. Gjengen nedenfor har nok et femtitalls bilder av oss med fem forskjellige kameraer. Lurer på hva i all verden de skal med disse bildene??




Fikk tatt et eget eksemplar med mitt kamera også.

(c) Bobleliv
Jeg besøkte New Dehli i Desember 2011

Kommentarer

  1. "We have new famous best friends from Norway!!!" Haha, ja det er et lite mysterium akkurat det der. Får bare ta det som et komplement xD Men nå skal ikke akkurat jeg snakke, tok vel bilder av ca alle inderne jeg traff da jeg var der selv.. Haha, ble en del!

    SvarSlett
  2. Kanskje vi henger på veggen i noen indiske hjem? ha,ha!
    Bilder de viser frem til sine venner av sine merkelige, hvite "venner" fra Norge.
    De synes nok bare vi er litt eksotiske tenker jeg. Selv om det er mange turister i landet, så druknes det jo litt i alle menneskene som er derfra. Vi skiller oss lett ut!

    Men sant det, har jo en del bilder av indere på harddiscen jeg og.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Most popular blog posts:

SRILANKISK MAT

Boblelivs guide til Sri Lanka

Roma med treåring: tips til barnevennlige aktiviteter.

Tilbake til Hikkaduwa i juni

Latinotravel del 1: Mellom-Amerika

HVORDAN REALISERE REISEDRØMMEN: